Atd Merhaba bebeğim 13 aylık sabah 9 gibi uyanıyor öğlen 12-1 arası 1 en fazla 1.30 saat uyuyor akşam 8-9 arasıda uykusu geliyor yatırıyorum buraya kadar herşey çok güzel ama gece uykusuna yatırdıktan 1 saat sonra uyanıyor 12- 1 e kadar uyutamıyorum son zamanlarda yıprandım bu durumda olan var mı neler yapmak lazım
Kikiriki Atd bizde 13 ayligiz bence tek uyku az geliyor olabilir biz sabah 10da kalkıyorz 12bucukta yarım saat uyuyoruz sonra 4.5 uyuyoruz 1 saat kalkıyorz akşam 10 da da gece uykusuna geçiyoruz tabi aralarda uyanıyor ama kalkmıyor tekrr uykuya dönüyor piş piş le
2103mnl Atd aynı durumdayız saatlerimiz de aynı ama iki gündür 2 uykuyuda sadece 1 saat yapıyor 9 da yatınca uyanmiyor ama gündüz 2 uykuda bir saati geçerse Gece 9 da yatınca geri kalkıyor ve 12 1 e kadar uyumuyor sizde gündüz bir saat uyutun 2 uykuyuda bı deneyin
JstDef Atd Erken kaldırıp 2 uyku yapmayı deneyin. Çok yorgun olan bebeklerde uykuya direnme çok görülüyor. Uyuduktan 40 dk sonra, derin uykuya geçişte sıkıntılar yaşıyorlar. Dışarı aktiviteleri bir çok uyaran barındırdığından onlar için hem eğitici hemde yorucu oluyor. İmkanınız varsa gün içerisinde 1 2 saat dışarıda vakit geçirmesi de iyi gelecektir. Ya da bu dişten/hava değişiminden/atak haftalarından kaynaklanan geçici bir süreç de olabilir. Bunu da en iyi siz anlarsınız. Kendinize iyi bakın.
Karanimo1 Atd benim oğlum da 13 aylık aynı sorun bende de var. Sabah 9 gibi uyanıyor 12.30 gibi uyumak istiyor emerek tabii kucağımdan yatagina yatirdigim an uyanıyor yada en fazla yarim saat 45 dk uyku uyuyup uyanıyor. Ve gün içinde daha uyumuyor. Akşamda 8.30 da uyutmaya başlıyorum bugünden örnek vererek anlatayım 8.30 dan 10.30 a kadar kucağımda emerek uyudu meme ağzında arada 3 kez birakti uykuya daldı gayet derin uyuyor gibiydi ama yerine yatirdiktan en fazla 5 dk sonra çığlık atarak uyandi ağlayarak. Son yatirmamda yarim saat uyudu 11 de uyandi 11.30 a kadar memede emerek uyudu. Yatağına yatirdim uyuyor simdilik ama uyanmasi yakındır. Çok yorucu ve yıpratıcı bir durum 11 aylıkken tek uykuya düştü ama bence yetmiyor. Uyku eğitimi vermeye de kıyamıyorum bazen deniyorum piş pis ama bizimki yutmuyor hemen ağlıyor 😔😔 Napıcaz böyle??
Atd Kikiriki aslında günde 2 uyku yapıyordu kendisi 1 e düşürdü sonra bende sizin gibi düşünüp bugün 4.30 gibi yarım saat uyuttum hiç fayda etmedi yani 1 uykuda yapsa 2 uykuda yapsa aynı
Kikiriki Atd evett olabilir. Belki diş geliyordur atak donemindedir sizi yanında istiyordur herşey olabilir
tospikk1 Bizdede ayni 9 10 gibi kalkiyo 1gibi 2 gibi yatar 1 saat 1,5 saat akşam 9 buçuk10 gibi uyur 12 gibi de kalkar artık Allah versin 1 2bazen 2,5 anca uyur 2 3 haftadır böyle 15 aylik Bizimde