Gmzeabduygzefe Doktor önerisiyle 2,5 aylık bebeğime aptamil ar mamaya başladık bugün. Kilo aldırıyor mu bu mama kullananlar var mı?
TheBaby Gmzeabduygzefe Reflü maması kusmayı engeller bu yüzden kullanılır. Normal kilo seyri yapar. Katı mamadır. Katı olduğu için 1 numara büyük biberon başlığı kullanılır. Delikten akmaz bebeği yorar. Yorarsa bebek mamayı az içer
gamzearass Gmzeabduygzefe benim bebeğim bir aylık olana kadar hep kustu. Bir ayda sadece 800 gr alınca doktor bu mamayı önerdi. Bu mamayı kullandıktan sonra 2 haftada 600 gr aldık,
Gmzeabduygzefe gamzearass peki kusması azaldı mı Veya bitti mi. Biz bugün başladık mamaya da hala kusması var acaba 1-2 güne mi etki eder mama
gamzearass Gmzeabduygzefe bizimki ağız dolusu kusuyordu her mamadan sonra o tamamen kesildi. Ama tabi normal olarak kusmaya devam ediyor
Dudududu Merhabalar bebeğim 2 aylık 1 numara biberon ucu kullanıyoruz acaba aptamil ar için kaç numara lazım?