GULCE02 Bugün aşılarını yaptırdım kızlar ateşi var 2 defa parol vermeme rağmen tekrarladı bu aşılardan sonra duş aldırsam sorun olurmu acaba
GULCE02 DU2021 çok teşekkür ederim geçmiş olsun sizede 3 tane birden olunca ateş olması normaldir heralde
-ados- GULCE02 bizde de aşıdan 2 Gün geçtikten sonra ateş başladı. Huzursuzlukta var biraz. Umarım çok uzun sürmez