bibloblog Yakında işe başlayacağım. Sütüm fazla bazen kiyafetime akıyor. İş yerinde sağma gibi bi şansım yok zaten en fazla 6 saat kaliyor olacağım o da her gün değil. Sütümü sagmazsam sorun olur mu? Benim gibi olanlar ne yapiyor