Oğlum 4 gün önce grip oldu.Açıyorum anında yine tıkanıyor, çok çekmek istemiyorum .2,5 aylık şırınga ile önermiyor.fizyolojik ile birkaç damla döküp 2 kez çekebiliyorum.başucunda soğan ve karanfil var yine de işe yaramıyor.ağlarken tıkanacak diye korkuyorum.öneriniz var mı