Her gün mutlaka çalıştırırım. Evlenirken almamıştım kayınvaldem doğum hediyesi olarak aldı. Allahım bugüne kadar neden almamışım gereksiz görmüşüm diye kendime kızdım. Kışın çamaşırlar bir türlü kurumaz ya da kaloriferin üzerinde dağınık dururdu. Çookk memnunum faturada da 30-40₺ falan farketti.