Yüksek ateşi tekrar yükselmeden kontrol altına almak gerektiği durumunda doktorlar ateşi çıkmadan verin diyorlar
Sizde de extrem bi durum olmuş bence normale dönene kadar en azından ilk gün yine verilmesi gerekiyor
Ama ben dönüşümlü vermekten yana değilim.