Rukito Merhabalar,kızım 1 aylık.Sütüm yetmediği için mama da veriyorum günde 2 kez.Dün ve bugün çok aç olmasına rağmen biberonu tutmadı.Neden olabilir acaba?Daha önce tutuyordu.Ne yapabilirim?Fikri olan var mı?
TheBaby Rukito Ya red yaşıyorsunuz yada biberon başlığında sorun var bi başlığı kontrol edermisiniz acaba açılma falan olmuşmu yada ayına göre deliğimi küçük
-_-hUysUzvetatlikadin Rukito biberonun deliğini kontrol edebilirsin. belki gazı rahatsız ediyor. mama aynı mama mı? birde yatar şekilde beslemeye dikkat edebilirsin. düşündüm yani aklıma gelenler bunlar
Pnaar34 Rukito umarım sizinki biberon reddi degildir gecicidir. Biz 8.ayimizdayiz hala biberon tutmaz ve sadece mama ile besleniyordu siz düsünün caresizligimi
Zyvz Pnaar34 benim de boyle ya 3 aylık yemiyor sadece biberonla besleniyordu almıyor ne yapıyorsan boş agzina sıka sıka veriyorum
Pnaar34 Zyvz once kasikla verdim sonra siringa ile simdide biberonun ucunu kestim emzik agzindayken biberonla yandan veriyorum. Allahtan emzik emiyorda isimi kolaylastiriyor
Edis07 Rukito biberonunu degisin. Benimde bebegim bi gun boyu hic icmedi sonra biberon degistirme aklima geldi degistirdim bi baktim icti ve kucaginiza alip gezdirerek mama vermeyide deneyin
Edis07 Rukito benim evde 3 cesidim var. Once weebaby kullaniyoedum onceleri cok iyi iciyordu sonra o icmedigi gun sonra chiccoyu denedim onuda icmedi sonra philipsi denedim onda icti. Bununda nedeni sanirim emzigini degistirdim avent aldim ve onu sevdi onun ucu biraz sertti ona alisti biberonda avent istedi sanirim😇
Beren1901 Rukito bebeğiniz daha çok küçükmüş bence biberon yerine şiringayla yada kaşık biberonla deneyin meme reddi yaşamamış olursunuz hem