NurDemir @Nurtupu çok güzel ve dengeli kilo aldırıyor.tadını benim kızım çok sevdi ama denemeniz lazım bebeğinizin tepkisi önemli
Nurtupu NurDemir benimki böyle daha tatlımsı şekerli mamaları seviyor. Hipp kullandık hiç sevmedi mesela sıfır şeker olduğu için ama aptamile hero baby similac denedim bayıldı onlara. Hele similac löp löp gidiyordu. Humana da tatlıysa sever kesin
Asyakaan Hipp combiotik organik mama en iyisi bence ama biraz pahalı ek gıdaya başlayınca bebelac gold mamaya geçtik şuan memnunuz 😊
Symnur333 SuheylaYlcn93 aptamil pronutra bağırsak düzenleyici bir mama ben çok memnunum kızım da huzurlu ♥️