anne905 Kızlar 1 hafta önce normal doğum yaptım dikişlerim de sorun yoktu ama 2 gündür tuvaletimi yaparjen aşırı yanıyor birde kanama bitti ama akıntı başladı ve kötü kokuyor sizce dikişlerim mi açıldı
ismiyok_ anne905 doğumdan 1 hafta sonra normalde kontrole çağırıyorlar gittiniz mi ? Bende çok çektim o dikişlerden doğum yapalı 3 ay oldu hala hassaslığı var dokunduğum zaman açıyor
Kahannesi anne905 açılmamış ama enfeksiyon yapmış olabilir duştan sonra fönle uzaktan kurutun doktorumun tavsiyesi idi bide iç çamaşırınızı kuru tutmaya çalışın