Sinemkaan25102022 Canım benim. Ben bu süreci çok zor atlattım. Şöyle diyeyim ki her bebek genel olarak sarılık geçirir. Benim oğlumun değeri çok yüksekti. Hastanede kaldık. Ama atlattık çok şükür o günleri. Sarı örtü, sarı kıyafet neler denemedik ki… İnan bana hiç biri fayda etmedi. 😊 Sütün varsa bol bol emzir. Eğer yoksa ya da yetmiyorsa ki bu çok normal gayet olabilir, öyle ise mama verebilirsin.
Ben ilk iki ay alarm kuruyordum en geç 3 saatte bir emziriyordum. Oğlumda sarılık değeri yüksek olduğu için uykusu çok ağırdı. Asla ve asla uyanmıyordu. Zorla uyandırıyorduk. O. yüzden sıkıntılı geçti benim o süreçlerim ama keşke o kadar üzülmeseydim diyorum kendi kendime şimdi 1 yaşında neredeyse ve büyüdüğünü görmek, o günleri geride bırakmak çok güzel geliyor. Benim bebeğimde sarılık 4 ayına kadar geçmedi. 4. ayından sonra da yavaş yavaş geçti. Doktorumuz triod testi istedi. Eğer temizse anne sütü sarılığıdır uzun sürebilir diyip rahatlattı bizi. O günden sonra bol. Bol emzirip o günlerin geçmesini bekledim. Size naçizane tavsiyem bu şekilde.. İnşaAllah hayırlısı ile büyütmek nasip olur ☺️🌼🌿