Prensesim-0109 Kalça çıkıklıgı için biz doktorumuza gittik ama bazı kişiler ortopediye gidiyor sizce hangisi daha doğru ?
birannebirmelek Prensesim-0109 çocuk doktoruna gitmiştik biz. Çocuk doktoru ultrason istiyor radyoloji doktoru bakıyor kalça çıkıklığına bizim öyle olmuştu
betulunmevasi Prensesim-0109 yenidoğan sa çocuk doktoru ultrason istemi yapar ultrason sonucuna göre karar verir bir sorun yoksa, varsa da ortopedi lik durum ve maalesef ki sonuç ameliyat 😔
Prensesim-0109 pogacayanakk normal muayene yaptı sonra ultrasona yönlendirdi zaten ultrasonu çeken rapor veriyo doktora öyle oldu ayrıca ortopediye gitmedik yani
pogacayanakk Prensesim-0109 hmm anladım bizimki de sizin anlattığınız gibi olmuştu. Ben bir an doktor sadece elle muayene etti olarak anladım
Prensesim-0109 Bide arkadaşlar değerler eşit mi olmalı sağ ve sol kalça değerleri eşit mi çıkmalı yani
Prensesim-0109 betulunmevasi 53 günlükken gittik ultrasona yönlendirdi ilkkinde hafif var denildi bi ay sonra tekrar gel dedi de ondan sordum