Hediyelik neler hazırladınız??
Ben kalıptan kral tacı yapıyorum maviye boyuyorum yanına çikolata lokum falan koycam
Kardeşim kral tacı için çok klasik dedi mavi yerine başka renge boyasaydın dedi
Çok moralim bozuldu ya yapmıııcam sanırım kendi kardeşim bile böyle düşünüyorsa millet daha kötü düşünür =/
Siz neler yaptırdınız