Bebeğim 3ayına girmesine az bir zaman kaldı. 2 aydır kabız. Sadece anne sütü alıyor. 4 çocuk doktoru 2 çocuk cerrahı gördü.
1.hergün zeytin yağı içiyor
2 biogai kullanıyorum.
3.kabızlık masajı yapıyorum
4.kova yapıyorum
5.yediklerime dikkat ediyorum kabız değilim zaten
- Film ultrason makat darlığına bakıldı
7.Vs vs vs bla bla uzar gider.
Tek yöntemim zeytin yağıyla doktorun verdiği kremle makatına günde 3-4 defa masaj. kabız olan kakasını parça parça belirli gün ve aralıklarla ağlamadan rahat çıkarması için. Bu şekilde yaptırıyorum 5.ve 6.7.8. Günlerde en son fitil veriyorum.
Cerrah floroskopi istedi bağırsakta problem varsa probiyotik verecekmiş. 8 saat aç kalacakmış ve nasıl yaptıklarını bilmediğim için göze alıp yaptıramadım.
Doktor direk probiyotik niye vermiyor belli zaten bağırsakta sorun var
Yaptıran var mı???
Not: çok yıprandım fitillede çıkaramıyor çoğu zaman