Ceyda_48 Arkadaşlar selam bebeğim 5 atlık ve grip oldu maalesef serum fizyolojik aldık gidere tek kullanımlık olan ama onu tek seferde hepsini mi sıkmam lazım bilemedim ayrıca gripken bebeğimi nasıl iyi edebilirim
Bebik_12 Ceyda_48 merhaba. Benim bebeğim 39 günlük. Ben grp oldum bebeğimi emzirdiğini için ona da geçti üç gündür burnu tıkalı sürekli aspire ediyorum resmen saat başı burnunu açık tutmaya çalışın ve sürekli emziriyorsanız emzirin ciğerlerine inmesin Allah’ın izniyle bir kaç güne geçer inşallah 🙏
Deletedmom_123 Ceyda_48 serum fizyolojik yerine izetonik serum alırsanız daha rahat açarsınız burnu şırıngayla burna sıkınca direkt açılıyor
nevabilen Ceyda_48 geçmiş olsun serum fizyolojik değil de normal serum alıp eczaneden şırınga ile temizle ben 3.ayindan itibaren neredeyse hergun temizliyorum ve her seferinde rahatlıyor. Eğer aspiratör ile cekeceksem serum fizyolojik kullanıyorum sadece
Bebik_12 Ceyda_48 çok kötü oluyor sürekli nane limon için hatta limonu direk yiyin portakal vs c vitamini almaya çalışın bebişede geçsin 😌
ly35 1 tanesinin çeyreğini bir burna çeyreğini diğer burna sıkıp aspiratörle çekebilirsiniz. emiyorsa siz çiğ sarımsak yiyebilirsiniz. bol bol emzirmek en iyi ilaç o dönem
BebekC Ben bir tanesinin yarısını bir burun deliğine diğer yarısını diğer burun deliğine sıkıyorum. Doktorumuz öyle göstermişti.