Coban16 Hanımlar bana yardım edin nolur pskolojim çok bozuk antidepresan kullanıyordum 50mg işe yaramıyor çok sinirli kurgucu anksiyeteli sorunlu geçimsiz kavgacı huzursuz bir insanım sakinlestirici ilaçla sakin oluyorum evde eşimle ne huzurum var ne mutluluğum maddi sıkıntılar 4 senedir evliyiz 4senedir bitmedi hep sıkıntı çekiyoruz 7 aylık bir bebeğim var bosancaz artık istemiyoruz ikimiz de bu evliliği ben çok geçimsiz bir insanım eşimin bir yanlışını görmedim ben iyi gidince oda iyi geliyor bana ben sürekli kurgu yapıyorum şizofreni bile olabilirim bilinç altında yatan evlenmeden önce ki ailemle olan tranvalar var aldatma gibi değil tabiki sürekli kavga gürültü dayak küfür gibi kimse arkamda durmadı kaçarak evlendim halen ailem arkamda değil yalandan kötü yola düşmeyelim diye kapı açar hayatı zehir ederler diyeceğim şu hanımlar aranizda pskoloğ olan vardır belki ilaç almam lazım devlette randevu bulamıyorum nasıl alabilirim
bambiii Coban16 canım benim anladığım kadarıyla ilaçtan ziyade , senin anlatman lazım yani psikologdan, psikoterapi alman lazım. Maddi durumdan ötürü bilmiyorum nasıl olur ücretleri pahalı. Uzman değilim ama sadece ilaçlardan medet ummak olmuyor maalesef.