Oğlum 8 ay 11 günlük ağlarken gözyaşı akmıyor yani aslında şu ana kadar öyle uzun süreli ağlamadığı için farkedemedim hep normalmiş gibi geldi ama geçen gece gaz sancısı oldu çok ağlamasına rağmen gözyaşı akmadı göz doktoruna götürmeyi düşünüyorum var mı aynı sorunu yaşayan neyle ilgili olabilir tıkanıklık olabilir diye masaj yapmaya başladım başka önerisi fikri olan var mı?