20 günlük bebeğim hergün aynı saatte değil ama belirli zamanlarda başlıyor aman Allahım dalamıyor uykuya ve bir ağlama krizi tutuyor anlatamam gaz yapacak şeyler yemiyorum lactocol damla kullanıyoruz günde 1 defa 6 damla sanırım yeterinde etkisini göstermiyor mu anlamıyorum ne yapacağımı şaşırdım oturup ağlıyorum böyle nasıl olacak ya ilk çocuğum da kolikti kolik geçti besin alerjisi başladı korkuyorum yine öyle olacak diye Allahım yardım etsin şifamızı versin beterinden saklasın