Normalde kaynatılmış ılıtılmış suyla silinmesi lazım ve içten dışa doğru masaj yaparak tek seferde silmek lazım benim oğlumun uzun süre vardı çapağı ama bu yöntem bizde işe yaramamıştı anne sütü de işe yaramamıştı sn son bayat çay demiyle yapmıştım üç günde tamamen bitmişti hatta çocuk hemşiresiyim ama ne varsa eskilerde var bazen demiştim o zaman😄😄