Merhaba hanımlar. Bebeğime tadımlara başladık. Gönül istiyor ki en iyisini yesin içsin. Migros taze direkt diye organik ürünler satmaya başlamış sipariş vereyim dedim kilo ile satılıyor. Alsam da hepsini yiyemez. 3-5 kaşık bile zor tadıyor zaten. E ekonomi de belli.. Siz ne yaptınız ? Fikir almak istedim