Ikizannesi06 Yarın işe geri dönüyorum ikizlerim 4,5 aylık. Napcam ben yaa 😔😔 zaten ağlak biriyim sizler nasıl aştınız bu durumu…
MelekAnnesii Ikizannesi06 alışırsın merak etme başta zor geliyor aklın kalıyor sonra hep bu şekildeymis gibi devam ediyorsun ama akşama kadar burnunda tütüyor kokusu 🥰
Asyaveannesi04 Ikizannesi06 4.5 aylıkken başladım bende ilk gün ağlaya ağlaya gittim ama sonra alıştık
prensesannesiiiiiiiii Ikizannesi06 içim kan ağladı ama dıştan kimseye belli etmedim. 3 aydır çalışıyorum ikimizde alıştık bu duruma şükğr bebeğimde zor bir bebek değil o mutlu ben mutlu 🙏🏻 Durumu çok duygusallaştırmayın onun için çalıştığınızı kendinize hep hatırlatın
huzunkovankusu Ikizannesi06 Ben epey büyüttükten sonra başlamıştım çok zor olmamıştı ama yine de ne olursa olsun evde bırakıp çıkmak ilk başta zor geliyor. Hele büyüyünce; oğlum ilk gittiğim gün sarılıp uyuyalım mı diye ağlamıştı sabah 😢 O günü hiç unutmuyorum.. Ama sonra o da alıştı ben de alıştım. Anneye de iyi gelmeye başlıyor zamanla.
Melekannesi0667 Bende haftaya başlayacaktım ama yıllık izin alacağım birkaç gün daha. Vallahi içim şimdiden çok buruk 😔 Allah yardımcımız olsun 🙏
Ikizannesi06 prensesannesiiiiiiiii çok ama çok teşekkür ederim motive ettiğiniz için annem ve babam bakacak o yüzden içim rahat ama işte anne yüreği hep yanında olmak istiyor insan 🥹🥹
Btlyc Ikizannesi06 bende pazartesi başlayacağım kızım 8 aylık kendime sürekli onun için çalışacağımı hatırlatıyorum motive ediyorum
Denezmeh Ikizannesi06 daha kucukken ise baslamaniz daha iyi bence hemen aliscaktir merak etmeyin annenin calismasi hem anneye hem bebege iyi geliyor psikologlar bu sekilde belirtiyorlar
Asym33 Ikizannesi06 Bebeğim 3 aylıktı döndüğümde çok zor olmuştu benim için bebeğim içinde geceleri çok güzel uyuyan bebeğim işe başladıktan sonra geceleri sabahliyorduk eve geldiğimde bana o bakışı içlenerek ağlaması çok üzülmüştüm hatta sütüm kesilmişti 😭 6 sene çalıştığım iş yerimden ayrılmak zorunda kalmıştım
Emfa13 İki aylık değildi başladığımda ama onun için çalışıyoruz ihtiyaçlarını daha iyi karşılayacağım ve o kadar eğitim aldım mesleğimi bırakırsam kendime haksızlık ederim diye düşündüm ve alışmam çabuk oldu
Emfa13 Ikizannesi06 hiç üzülmeyin ikizler bir de masrafları çok olacak onların geleceği için çalıştığınızı unutmayın evet anneyiz ama kendi benliğimiz ve çalışan bir kadın rolümüz de var büyüdüklerinde benim ne kadar güçlü bir annem var diyecekler gurur duyacaklar sizinle.Konudan bağımsız olarak ikiz annelerini hep ayrı bir yere koymuşumdur.Bence tek çocuklu bir anneye kıyasla çok daha güçlüsünüz hayranım ikiz annelerine 🙂