Noyanefe haklısınız az almamış aslında geri de gitmemiş. Hareketli bi bebek. Doymadığını da düşünmüyorum. Gece 10 da uyur, 2 gibi uyanır emer geri uyur. 5te bi daha uyanır emer uyur. 7de ayaktayız. Aç olsa bu kadar uyumaz. Önümüzdeki ay sünnet düşünüyordum korktum şu an sizin neden kanaması oldu? Geçen gün gözüne kirpik gibi bir şey kaçmış acilde gözünü yıkadılar ağladı ben strese girdim göğüslerim boşboş oldu. Sünnet zorlarsa yine sütüm giderse diye korktum şimdi. Ben bir süre daha emzirmeye ağırlık vereyim kilo takibi yapayım en iyisi. Kafam bir milyon oldu ya..