Brncyrgn biz henuz kahvaltı yapmiyoruz ama bir ogun meyve puresi bazen corba bazen irmikli kasik mamasi donusumlu olarak yiyor yemeklerden tadiyor ttaze olursa yogurt yiyor gunde 2 kez ek gida yiyor geri kalan tadimlik ama daha bi duzenimiz yok bi kac hafta icinde olur umarim