Mavislimon ben weewell kullanıyorum, çokta gerekli olduğunu düşünmüyorum. Battaniye yada bez ile de sarabilirsiniz. Ben köy sütü ile yapıyorum mesela, kaynatıyorum mayasını koyup karıştırıyorum makineye koyduğum da sadece aynı derece ısıda tutuyor o kadar. Yani o olmadan da rahatlıkla yapılabilir bence