Anneler, karnım ve midem arasında yaklaşık bir haftadır geçmeyen şişkinlik hissi var ve ara ara kramp giriyor. Kabız değilim ama karnımın içinde baloncuk gibi mi desem gaz sancısı gibi mi desem tuhaf bir şey var. Baya rahatsız etmeye başladı. Öneriniz var mı? Şu an doktora gidemiyorum. Papatya çayı denedim sadece. Reglimle beraber başladı bu sancı ama ilk kez böyle oldu. Yardımcı olursanız sevinirim.