Coolcool doktorunuzamı taktırdınız yoksa saglık ocagındamı ben saglık ocagında taktırmayı dusunuyorum onlar sureklı taktıkları için daha ıyı yapıyolardır dıye dusunuyorum doktorlardan 10 yıllık taktırmıstım daha once saglık ocagında adetlı gel demıslerdı bıde 10 yıl takılı durdu hıc sorun yasamadım