begonvilhg Kızıma almıştım bg’nin kalıpları küçük diye 2 yaş aldım ama büyük oldu. O yüzden satıyorum. Aldigim fiyata satmak istiyorum çünkü ben de yeni mont alacağım mecbur. Mont çok güzel içi polar. 274,50’ye almıştım. İlgilenen var mi?
Jelibonsmom begonvilhg Tamamdır ekledi fakat bundan sonraki postlara il etiketi ekleyip o şekilde post açmanız uygun olacaktır 🙏🏻Bol satışlarınız olsun 🙏🏻