Gulege2022 Merhaba 10 ay 27 günlüğüz ne emekliyor ne başka bi şey. İki ay önce 10 kg idi Dr kilodan dedi Yürüteçte parmak ucunda basıyor Normal basması için bir öneriniz var mi ne yapabilirim? Yada bir problem mi basmaması ayına göre?
Esraaa55 Gulege2022 ne kadar dogru bılmıyorum bnım kızım 8 aylık 9 kilo doktor yürüteç önermedi bize parmak ucunda yürümeye alısır dedı bn o yüzden yürüteç kullanmıyorum yere basıyor koltuga tutunuo ayakları üstünde duruyor ama adım atmıyor henüz
Kikiriki Gulege2022 hiç koltuk kenarında falan ayak üstünde durmuyor muu ? Biz 7 8 9 Ayda yürütec te kullandık onu da güzel yönetiyodu oda oda dolaşıyordu sonra bıraktık kullanmayı bı sıkıntı olmadı. Benim oğlum da 10 aylık Ken 11 kilo civarıydı 10.ayin yarısında ayakta duruyor koltuklar da ilerliyordu 11. Ayda emekledi 1 yaşından bir hafta sonra yürüdü 13 aylık 12 kilo
Gulege2022 Esraaa55 yürüteçte parmak ucuyla her yere gidiyor ve çok eğleniyor fakat kendim tuttuğumda hemen poposunu Aşağı çekiyor
Gulege2022 Kikiriki Bebeğim alerjik astım hastası evde halı vs kullanmıyoruz o yüzden yerde çok vakit geçirmedi onun etkisi var mi bilmiyorum. Yürüteçte çok keyif alıyor her yere gidiyor Özgür hissediyor fakat hiç ayağının üstüne basmıyor hemen bırakıyor hazır mi değil bilemiyorum 😢
Esraaa55 Gulege2022 belkı canı istemıyordur bnım kızımda iatemediği zaman hiç birsey yapmaz endişelenmeyin bır doktorunuzlada görüşün içiniz eahat etsin 🌺
Kikiriki Gulege2022 bence bir doktor ile görüşün içiniz rahat eder ama bir sorun olsa yürüteç de kullanamaz gibi