Kızlar artık ben bu psikolojik sorunlarımdan kafayı yiycem yıllarca çektim hala çekiyorum, aman bi kalbim var derim aman içim sıkılıyor derim aman rüyaydaymış gibi hissetmek, sanki herşey gerçek değilmiş gibi vücudum ben değilmişim gibi hissediyorum bıktım artık ya, kaç defa kalp için doktorlara gittim ben var diyorum napıcamı şaştım artık en kötüsü de eşim uzman çavuş o gittim mi korkular artıyor onun yanında güvende hissediyorum ne bu ben anlam veremedim eskiden çok cesaretli bir kızdım sporcuydum 6 yıldır hayatımı ben kendime zindan ettim yoruldum artık… Benim gibi olan? 🫤