Umutluym Leylamleyla ocean kullaniyorz bi sknyi yaratmadi severek iciyor. Yalnz bize kilo basi 2 damla dedi burda cogu kisi 1 kullanıyormuş
Dilruba_1 Ben bestiron aldım temiz içerikli diye önerdiler ama yüzünü çok ekşitiyor içerken ya tadına baktım biraz ekşi limon portakal arası bir tadı var Aslında içerikten memnunum ama rahatça içeceği bir damla olsa değiştiririm sanırım
Dilruba_1 Umutluym tadına baktınız mı tadı nasıl acaba bestiron biraz ekşimiş portakal limon tadı gibi yüzünü ekşitiyor hep korkuyorum kusacak diye