Bebeğim grip olmuştu o süreçte yanımda yatırdım öksürüyordu öksürüğünden korkuyordu sonrasında yanımda uyumaya alıştı şimdi yatağına götürüp yatırdığımda hemen uyanıyor asla uyumuyor yanıma alıp yatırıyorum tekrar mecburen hemen uyuyor hal böyle olunca babada salonda yatmaya başladı yaklaşık 2 aydır hem bebeğime kıyamıyorum hem eşime çok arada kaldım bebeğim yanımda yatarken bile beni arıyor o derece alıştı kokuma sıcaklığıma 8 buçuk aylık dahada alışmadan önlem almak istiyorum ama kıyamıyorum tavsiyelerinize çok ihtiyacım var fikir verin lütfen 🙏