Merhaba, 40 günlük bebeğim var. Sütüm yetmediği için Sma mama ile takviye yapıyoruz. Emzirmekten hiç vazgeçmiyorum ama doymadığını da görüyorum. Bir memeyi emzirirken diğer memeye de süt toplayıcı pompa takıyorum. Ondan da 10cc, 20 cc ne çıkarsa veriyorum. Sonrasında yine yetmez de ağlarsa doymadığını görünce hemen mama yapıyorum. Mama kullanımı günlük kaç cc olmalı, tecrübeli anneler sizler nasıl ilerlediniz ? Bir de kakasını 4-5 günde anca yapıyor bunun için tavsiyeniz var mı ?