Ceylinadam5 Kızlar 4 gün hastanede yatık bebegım 2 aylık bronşit oldu coktık cok sukur ama kusması hep devam edıyor cok dolu kusuyor ıyılesmese doktorda cıkarmazdı ama ılaclardan kusuyo olabılırmı yoksa doktormu bılemıyo🤷🏻♀️