Tecrübeli anneler, bebeğim 45 günlük ve 20 günlükkenden beri kakasını yaparken zorlanıyor. Mama vermek zorunda kaldığım birkaç gün kabız gibi olmuştu ama onun dışında kabız değil. Yine de ıkınırken kızarıyor, hatta morarıyor bazen. Ağlamıyor ama kakası da çıkmıyor. 3. veya 4. günde yardımla yapmak zorunda kalıyor. Çok endişeliyim. 🥺 Özellikle geceleri daha çok oluyor ve korkuyorum birşey olacak diye. Bu arada gaz çıkarmada problemimiz pek yok. Gazı var ama çıkarıyor genelde. Benimle tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Bebeğim ıkınmayı bilmiyor olabilir mi? Yoksa bir sorun mu vardır?