Kızlar oğlum tam 14.5 aylık çok yüksek sesli telefon çaldığında ve kapı zilinden hatta dış kapıyı biri tıklayınca bile ödü kopuyor böyle kaçıcak yer arıyor bana koşuyor tırmanıyor bacaklarıma korkudan böyle bir durum yaşayan var mı bişey yok annecim kapı çalıyor diyorum beraber gidiyoruz kapıyı açıyoruz ama hep aynı yaklaşık 1 ayı geçiktir böyle