Damla29 ya ben epidural normal doğum yaptım ilk aylardada oluyodu bu ağrı acaba epiduralin bıraktığı bi hasarmı diycemde her adet sonrası oluyo hareket ettirme isteği var sürekli huzursuz oluyorum ya kasık ağrıyor yada dize vuruyor ağrısı. küçükken dizlerimiz ağrırdı ya boyun uzuyor derlerdi aynı öyle bi ağrı aşırı rahatsız edici