Bizim kedimiz 2,5 yaşında o nerde isterse orada yatıyor, gün içinde hep bizim yatağımızda yatar, geceleri dolaşır ya yanımızda gelir yine ya da koltukta uyur, bizde başta odamıza girmesini istemedik kapıyı kapattım bu sefer ağlamaya başladı, hiç pişman değilim tüm aşısı ve paraziti zamanında yapılıyor hiçbir sıkıntımız olmadı çok şükür, bence kısıtlamayın o da rahat etsin, çok meraklı canlılar siz ne kadar kapıyı kapatırsanız o bi o kadar oraya girmek isteyecektir:)