“Sen bir ek gıdaya geçsin de gör, yürüsün hele çok fena, 2 yaş sendromu hele aman allahım..” bu gibi şeyleri söyleyenleri sakın dinleme. Bir bebeğin en zor zamanları yeni doğduğu zamanlar. Hem anne bebeğini tanımıyor, hem de bebeğin bir düzeni olmuyor. Uykuları kesin düzelir diyemem ama en azından hangi saatte uyuyacağını ne kadar uyuyacağını bilirsin ve seninde vücudun anneliğin temposuna alışmış olur. Bebek zamanla sosyalleşir beraber yapacağınız aktiviteler artar. Kesinlikle yeni doğan dönemi ennn zoru. Gittikçe düzeliyor elbet diş, hareketlenme gibi zorluklar var ama sen bebeğini tanımış oluyorsun♥️