Klyldrm benimde sol ayak parmaklarım da vardı ve 4 parmağıma bulaşmıştı bi kilinizde gitmiştim tedavi olmaya ilaç sprey vs kullandım tırnaklarımı komple kazımıstı klinik sonra hamile olduğumu öğrendim üzülmüştüm tedavi yarım kaldı diye ama hamileyken kendiliğinden geçti tırnaklarım ben şok. Bebek annenin hasta yerini onarırmış buna inanıyorum artık. Tabi tırnağı komple kazımanın ilaçlarım etkisi illaki vardır. İlaç çok etkili bir ilaçtı ama adını unuttum