Kime versem kimde Bıraksam saatlerce durur.arkadasn bebgni gordum ayni ayları yanina yaklaşınca bastı çığlığı asla gelmedi ve sadece annesinde sakinlesti benmki hic oyle değil hatta baskalarinda sakinlesiyor acBa anne bebek bagi oluşmadı mi? Bu arada tek bakiyorm