Kızım 27 aylik ben kızıma aptamil’in biberon mamasını veriyordum tabi büyüdüğünden beri sadece günde 2-3 kez falan onun dışında çorbası, yoğurdu vs yiyor genelde uyurken iciriyordum fakat fiyatlar çok arttı artık mama verdiğim saatlerde mama yerine süt vermek istiyorum ama sağlık ocağındaki hemşireler süt verme ya daha çok küçük falan dediler neden dedim hazmedemez , kabızlık yapar falan dediler ama bence artık büyüdü deyince de cevapsız kaldılar .. sizler naptınız kızlar