Kızlar kızım 5 aylık ve 5 aydır sürekli pişik daha önce doktora götürdüm mantar değil dedi ıslak mendil kullanmadım hiç kızıma bez değişikliği yaptım denedim gene aynı birçok krem denedim geçirmedi allah aşkına nedir bu geçmeyen pişik neden yani neden