Herşeyi gectim kedi gibi miyavlayarak ağlıyor oraya burayı yalıyor diliyle, yemeğini bir dört ayak yapıp yiyuoe kendini.. anlatyrm kedi olmadığını bu seklde hasta olcagını yok anlamıuor saçma sapan hreketleri var 2 bucuk yasında normalmi bu sürec geçicimi?