Azra_lina benim oğlum 1 yaşındayken olmuştu. çocuk kardiyolojiye götürdüm. hiç bir sıkıntı yok, burun tıkalı olduğu dönemlerde çok normal o sesin duyulması, rahat nefes alıp veremediği için kapakçık zorlanıyo demişti doktor. daha önceki kontrollerde duymadılarsa korkulacak bişey yoktur. randevu alın mutlaka ama korkup kendinizi harap etmeyin o güne kadar.