Suveyda Görevimiz gereği bulunduğumuz bölge kırsal. Bugün bimden jenny willy bebek bezini aldım bir tek onun yenidoğanı vardı kullanıp memnun kalan var mı ?
Kubrasolmmaz Suveyda ben bir kere denemiştim bana çokkk çokkk kalın geldi ıslanğında ıslaklığı sonuna kadar hissediliyor hissi verdi elimi sürdüğümde anladım emiciliğini beğenmedim A101 daha iyi bence
1prens1prensess Suveyda benim kızımda bitek o işe yaradı kızımda kullanıyorum onu 4.atından beri falan şua 20 aylık hala kullanıyoruz ama mesela bebeğe kullandım geçen mecbur almak zorunda kaldık bulamadık diğerini aşırı pişik yapmıştı küçük bebeğimde
alisin_annesii bebegim on aylik sadece jenny willy kullaniyorum dogdugundan beri bide islak mendilleri mukemmel
Deletedmom_73 Suveyda Ben kullanıyorum doğduğunda da kullandım sadece çok kalın evet ama emiciliği çok iyi.
Eminerd Suveyda çok kalınn geldi bana 😑 a101 in bezini çok beğendim ama onu kullanıyoruz bir aydır 👌🏻