Kizlar merhaba. Bir kac gundur pişik ile mücadele ediyorum. Kullandigim bezi de islak mendili de degistirdim. Sudokrem, travazol, fito, anestol, hametan filan hepsini denedim yok gecmiyor. Yara gibiler deri aşınmış kıp kırmızı pisik yerleri az önce silerken kanadı 🤦♀️ bu arada kizim 1 yasinda ve pamuk ve suyla temizlemeye gectim bugun. Önerilerinizi bekliyorum🥺