MeryemHuseyinli Kizlar bebegime hangi marka aldim olmadi philips avent almayi dusunuyorum onerileriniz var mi acaba?
Minnacksevdack MeryemHuseyinli avent 🌸 bebeğim direk emdi , sonrasında süt sağma makinası aldım Lansinoh. Biberonu vardı. Onu da hiç sevmedi mesela
Olimbonii MeryemHuseyinli ben ikili aldim biri 0-6 aylik diğeride 6 ay üstü aaa ben geçen sene 250 ye almistim 572 tl olmus iki biberon
ElizzAda MeryemHuseyinli meme emmedi kızım mama ile beslendi hep. Doğduğunda beri avent kullanıyorum.emzik uç numaralari var az akış fazla akış diye değişiyor büyüdükçe çok memnunum