Merhaba güzel anneler. Kızım 17 aylık ve iki haftadır tırnagini yiyor. Hareketli oyunlar oynadigimizda bile aklına geldikçe eli hep ağzında. Bu durumu yaşamış ve çözüm bulmuş olan var mı korkuyorum çünkü ileride bağımlılık yapar bu alışkanlığından kurtulamaz diye