Asel_annesi Anneler bebişlerinizin saçını kaç aylıkken yada kaç yaşındayken kestirdiniz saç kesimine karşı düşünceleriniz nelerdir
Olimbonii Asel_annesi Benim bebegim cok sacli dogdu saclari kömür gibiydi simsiyah şuan koyu kahve oldu ama kasları cok acik bi kahverengi acaba rengi acilcakmi kestirsemmi kestirmesemmi diye düşünüyorum hala sacli duruyo bebeğim 😂 2 ay 7 günlük daha
Zyneepemee Asel_annesi 12 aylıkken kestirdim doğum gününde saçsız olsun istemedim😂 saçı çok seyrekti sıfıra vurdurduk şuan 14 aylık çıkmaya başladı ama şuanki aklım olsaydı bebekken kestirirdim
Asel_annesi Olimbonii benimki de 1 Y 23 günlük buradaki annelerin çe etrafımdaki annelerin önerisiyle kestirmeye karar verdim benimkide aynı öyle saçlar kömür gibi kaşlar açık renk
Asel_annesi dunyaharikasi bende 7 günlükken kestirmek istedim fakat hastanede yatıyoduk o sıra küvezdeydi