Sevgili anneler oğlum 10 buçuk aylık. 6 tane dişi var alt iki üstte dört tane . Dişler kaşınıyordur diyoruz ama ataklarım kollarım mosmor olfu artık bu normal mi? Oturuyoruz mesela birden gelip ayağımı ısırıyor . Kucağımdayken kolumu ısırıyor ? Bu normal mi?